Wielki pluWielki pluWielki pluWielki plu

Wielki plu

Wielki plu
Adam Kisiel

Adam Kisiel

-

Adam Kisiel

Adam Kisiel

Co zrobić, aby przyciągnąć klienta do wyprzedaży? „Wyprzedaż klient musi polubić!”. Absurdalny humor, prezentowany w dwóch najnowszych spotach przez członków grupy teatralno-kabaretowej Mumio, wciąż zostawia reklamy konkurentów daleko w tyle. Co więcej, siła jego przekazu jest dziś być może nawet większa niż dawniej.

Dzisiejszy rynek polskiej telefonii komórkowej to smętna, jednostajna pustynia, na której pod względem ofert panuje pozornie dynamiczna, a w rzeczywistości chłodno wykalkulowana i spokojna rywalizacja. Trzej główni operatorzy oferują podobne warunki, zbliżone ceny, porównywalne promocje.

Trzej sprzedawcy sieci Plus GSM słuchają zatem wywodu kreatywnego guru reklamy, ubranego w dziwaczną szatę i klapki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja