Co zrobić, aby przyciągnąć klienta do wyprzedaży? „Wyprzedaż klient musi polubić!”. Absurdalny humor, prezentowany w dwóch najnowszych spotach przez członków grupy teatralno-kabaretowej Mumio, wciąż zostawia reklamy konkurentów daleko w tyle. Co więcej, siła jego przekazu jest dziś być może nawet większa niż dawniej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dzisiejszy rynek polskiej telefonii komórkowej to smętna, jednostajna pustynia, na której pod względem ofert panuje pozornie dynamiczna, a w rzeczywistości chłodno wykalkulowana i spokojna rywalizacja. Trzej główni operatorzy oferują podobne warunki, zbliżone ceny, porównywalne promocje.
Trzej sprzedawcy sieci Plus GSM słuchają zatem wywodu kreatywnego guru reklamy, ubranego w dziwaczną szatę i klapki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.