Gdy Francis Fukuyama, twierdząc, że wszystko już się zdarzyło, obwieszczał koniec historii, nie wziął zapewne pod uwagę faktu, że istnieją firmy, które poprzez swoją pracę wystawią jego tezę na próbę. Każdy dzień spędzają na poszukiwaniach nowych kierunków rozwoju i nowych sposobów zainteresowania konsumentów swoimi produktami. Zwłaszcza w błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie nowych technologii cyfrowych innowacja stała się kluczowym hasłem, głównym celem i nocnym marzeniem prezesów. Nie zawsze jednak innowacyjność jest tożsama z sukcesem rynkowym. Świetnym przykładem sukcesu mającego swe źródło w innowacyjności jest firma Apple, która pod wodzą Steve’a Jobsa łączy rozwój technologiczny swoich produktów z innowacjami miękkimi, polegającymi na kreowaniu pionierskich sposobów i możliwości wykorzystania wyprodukowanej technologii.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.