Wielki Brat wciąż patrzy - Marketing przy Kawie
Wielki Brat wciąż patrzyWielki Brat wciąż patrzyWielki Brat wciąż patrzyWielki Brat wciąż patrzy

Wielki Brat wciąż patrzy

Wielki Brat wciąż patrzy
Adam Kisiel

Adam Kisiel

-

Adam Kisiel

Adam Kisiel

Gdy Francis Fukuyama, twierdząc, że wszystko już się zdarzyło, obwieszczał koniec historii, nie wziął zapewne pod uwagę faktu, że istnieją firmy, które poprzez swoją pracę wystawią jego tezę na próbę. Każdy dzień spędzają na poszukiwaniach nowych kierunków rozwoju i nowych sposobów zainteresowania konsumentów swoimi produktami. Zwłaszcza w błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie nowych technologii cyfrowych innowacja stała się kluczowym hasłem, głównym celem i nocnym marzeniem prezesów. Nie zawsze jednak innowacyjność jest tożsama z sukcesem rynkowym. Świetnym przykładem sukcesu mającego swe źródło w innowacyjności jest firma Apple, która pod wodzą Steve’a Jobsa łączy rozwój technologiczny swoich produktów z innowacjami miękkimi, polegającymi na kreowaniu pionierskich sposobów i możliwości wykorzystania wyprodukowanej technologii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja