Świat w oczach dziecka może być pełen cudów i ukrytych wymiarów. Wrota do nich mogą kryć się nie tylko we wnętrzu szafy czy za bramką na lotnisku. Tajemnicze krainy mogą skrywać się także w miejscu tak prozaicznym, jak pralka Ariston. Ta fascynująca reklama zasłużenie zdobyła w Cannes Złote Lwy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W jednym z włoskich filmów Marcello Mastroianni jako dziadek, który z przypadku musi zaopiekować się dzieckiem, sadza je przed pracującą pralką zamiast przed telewizorem. Bo telewizor właśnie się zepsuł. Ta poezja wirującej w wodzie odzieży ma w sobie pewną głęboką uniwersalność, skoro posłużyła całkiem niedawno do przygotowania spotu reklamowego docenionego w Cannes.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.