Wielki błękit – a to tylko reklama pralkiWielki błękit – a to tylko reklama pralkiWielki błękit – a to tylko reklama pralkiWielki błękit – a to tylko reklama pralki

Wielki błękit – a to tylko reklama pralki

Wielki błękit – a to tylko reklama pralki
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Świat w oczach dziecka może być pełen cudów i ukrytych wymiarów. Wrota do nich mogą kryć się nie tylko we wnętrzu szafy czy za bramką na lotnisku. Tajemnicze krainy mogą skrywać się także w miejscu tak prozaicznym, jak pralka Ariston. Ta fascynująca reklama zasłużenie zdobyła w Cannes Złote Lwy.

W jednym z włoskich filmów Marcello Mastroianni jako dziadek, który z przypadku musi zaopiekować się dzieckiem, sadza je przed pracującą pralką zamiast przed telewizorem. Bo telewizor właśnie się zepsuł. Ta poezja wirującej w wodzie odzieży ma w sobie pewną głęboką uniwersalność, skoro posłużyła całkiem niedawno do przygotowania spotu reklamowego docenionego w Cannes.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja