Większa efektywność marketingu rekomendacji konsumenckichWiększa efektywność marketingu rekomendacji konsumenckichWiększa efektywność marketingu rekomendacji konsumenckichWiększa efektywność marketingu rekomendacji konsumenckich

Większa efektywność marketingu rekomendacji konsumenckich

Większa efektywność marketingu rekomendacji konsumenckich
Anna Bosak

Anna Bosak

-

Anna Bosak

Anna Bosak

Najnowsze badania SMG/KRC wykazały, że rekomendacje konsumenckie, które są obecnie jedną z najszybciej rozwijających się form marketingu, będą tańsze i bardziej efektywne. Konsumenci więcej rozmawiają o produktach, chętniej biorą udział w aktywnościach oferowanych przez marki, bardziej angażują się w ich testowanie i wyrażanie swojej opinii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja