Wiek ConverseWiek ConverseWiek ConverseWiek Converse

Wiek Converse

Wiek Converse
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Sto lat! Tak okrągła i szlachetna rocznica jest oczywiście powodem do dumy i okazją do refleksji nad przeszłością i przyszłością marki. Dla Converse jubileusz stał się idealnym pretekstem do olbrzymiej kampanii wizerunkowej, prowadzonej we wszystkich możliwych kanałach komunikacji i angażującej setki artystów z całego świata.

Firma Converse z okazji swoich setnych urodzin przygotowała idealny prezent dla wielbicieli oryginalnych projektów muzycznych. Na potrzeby nowej kampanii reklamowej, która ruszyła 10 czerwca pod hasłem „Three artists. One song”, trzy zupełnie odmienne osobowości świata muzycznego połączyły swe siły i stworzyły kawałek, który można za darmo pobrać ze strony internetowej firmy converse.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja