„Wiedźmin” – lojalność (wobec) graczy - Marketing przy Kawie
„Wiedźmin” – lojalność (wobec) graczy„Wiedźmin” – lojalność (wobec) graczy„Wiedźmin” – lojalność (wobec) graczy„Wiedźmin” – lojalność (wobec) graczy

„Wiedźmin” – lojalność (wobec) graczy

„Wiedźmin” – lojalność (wobec) graczy
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Po kilku przesunięciach terminu premiery „Wiedźmin 3: Dziki Gon” w końcu trafił w ręce fanów. Półtora miliona z nich zdecydowało się na zakup gry w ciemno. To wielki sukces, który nie wynika wyłącznie z kampanii reklamowej.

Konsumenci, którzy decydują się na zakup gry przed jej oficjalną premierą, mogą liczyć na szereg bonusów. Oprócz dostępu do kopii, którą można ściągnąć jeszcze przed pojawieniem się tytułu w sklepach, często są to dodatki takie jak płyta z muzyką z gry, plakaty czy nawet figurki.

Niektórzy producenci dorzucają również dodatkowe przedmioty w samej rozgrywce – czy to specjalny model samochodu przeznaczony tylko dla wybranych, czy też normalnie niedostępne ubranie dla postaci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja