Wiedza sprzedajeWiedza sprzedajeWiedza sprzedajeWiedza sprzedaje

Wiedza sprzedaje

Wiedza sprzedaje
Kamila Wardyn

Kamila Wardyn

-

Kamila Wardyn

Kamila Wardyn

W nowoczesnej gospodarce wiedza jest jednym z najwyżej cenionych dóbr. W nowoczesnym marketingu zaś dzielenie się wiedzą staje się coraz bardziej skuteczną metodą promocji, prowadzącą do osiągnięcia wyższych zysków oraz budującą korzystny wizerunek.

Promocja własnych usług poprzez działalność szkoleniową to skuteczna i coraz częściej wykorzystywana technika marketingowa. Dostarczanie wiedzy szeroko pojętemu otoczeniu biznesowemu może zaowocować lepszym wizerunkiem i reputacją, umocnioną kulturą organizacyjną firmy oraz przede wszystkim wyższymi zyskami.

Kamila Wardyn
Absolwentka zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, autorka pracy magisterskiej z zakresu public relations marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja