Więcej niż torba na zakupyWięcej niż torba na zakupyWięcej niż torba na zakupyWięcej niż torba na zakupy

Więcej niż torba na zakupy

Więcej niż torba na zakupy
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Stara poczciwa reklamówka przechodzi całkowitą metamorfozę. Torby stają się prawdziwymi ruchomymi billboardami. Klienci zaczęli traktować je jako jedno z akcesoriów, które podlegają kaprysom mody, a sklepy inwestują niemałe sumy, by ich nowe projekty wyróżniały się w tłumie.

To, że dni banalnych toreb reklamowych są policzone, stało się wiadomym, gdy rozpoczął się ruch skierowany przeciwko plastikowym siatkom. Wtedy to trwałe reklamówki stały się przedmiotem wzmożonego zainteresowania, przybierającego formę proekologicznego manifestu.

Za ich pośrednictwem firmy zaczęły dawać wyraz swej trosce o środowisko i czynić je elementem strategii społecznego zaangażowania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja