Stara poczciwa reklamówka przechodzi całkowitą metamorfozę. Torby stają się prawdziwymi ruchomymi billboardami. Klienci zaczęli traktować je jako jedno z akcesoriów, które podlegają kaprysom mody, a sklepy inwestują niemałe sumy, by ich nowe projekty wyróżniały się w tłumie.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To, że dni banalnych toreb reklamowych są policzone, stało się wiadomym, gdy rozpoczął się ruch skierowany przeciwko plastikowym siatkom. Wtedy to trwałe reklamówki stały się przedmiotem wzmożonego zainteresowania, przybierającego formę proekologicznego manifestu.
Za ich pośrednictwem firmy zaczęły dawać wyraz swej trosce o środowisko i czynić je elementem strategii społecznego zaangażowania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.