Więcej możliwości - Marketing przy Kawie
Więcej możliwościWięcej możliwościWięcej możliwościWięcej możliwości

Więcej możliwości

Więcej możliwości
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Bycie marką „z tła” daje niewiele okazji do zrealizowania śmielszych aspiracji. Dostarczanie podobnych korzyści co lider, ale na dogodniejszych warunkach pozwala co prawda wieść w miarę spokojny żywot rynkowy, tego typu firmy rzadko jednak podejmują skuteczne próby ucieczki z peletonu podobnych konkurentów. Przykład argentyńskiego serwisu aukcyjnego dowodzi, że nawet mali gracze mogą dzięki oryginalnej strategii nie tylko zwiększyć swój udział w rynku, lecz także zacząć budować na nim własną pozycję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja