„Więcej” za tę samą cenę. Jak SUV wyróżnił się na tle innych segmentów aut„Więcej” za tę samą cenę. Jak SUV wyróżnił się na tle innych segmentów aut„Więcej” za tę samą cenę. Jak SUV wyróżnił się na tle innych segmentów aut„Więcej” za tę samą cenę. Jak SUV wyróżnił się na tle innych segmentów aut
Offroad w podróży na działkę (fot. Pixabay)

„Więcej” za tę samą cenę. Jak SUV wyróżnił się na tle innych segmentów aut

„Więcej” za tę samą cenę. Jak SUV wyróżnił się na tle innych segmentów aut
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

To najbardziej lukratywny segment rynku. Nieobecność w nim oznacza finansowy strzał w kolano. Motoryzacja SUV-ami stoi, ale gigantyczne zainteresowanie tymi autami nie wynika z zachowania poza drogą czy napędu na cztery koła. O nie...

W ubiegłym roku sprzedały się w liczbie trzydziestu milionów sztuk na całym świecie. Praktycznie więcej niż co trzecie auto wyjeżdżające z salonu było SUV-em – donoszą raporty JATO Dynamics.

Jeszcze w 2017 roku ich udział rynkowy był mniejszy aż o 2,5 punktu procentowego. Wyniki wzrostu w 2018 nie są już tak efektowne. Rynek zaczyna się zapełniać, szał mija.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się