Widmo IV RP nad światem reklamWidmo IV RP nad światem reklamWidmo IV RP nad światem reklamWidmo IV RP nad światem reklam

Widmo IV RP nad światem reklam

Widmo IV RP nad światem reklam
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Z hasłem „IV RP” większość z nas zdążyła się już oswoić. Od dłuższego czasu jest ono lansowane i do znudzenia powtarzane przez aktualnie rządzących, dzięki czemu zadomowiło się na dobre w polskim słowniku politycznym. W dniu zawiązania koalicji rządowej przez PiS, Samoobronę i LPR na ulicach największych miast pojawiły się czarne billboardy z ostrzeżeniem: „Nadchodzi IV RP. Kierowcy! Nie wracajcie z Anglii”. Czyżby wizja IV Rzeczypospolitej rzeczywiście była tak upiorna, że trzeba przed nią w ten sposób ostrzegać? Póki co nie – była to tylko nowa akcja promocyjna jednej z rozgłośni radiowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja