Wesoły korowódWesoły korowódWesoły korowódWesoły korowód

Wesoły korowód

Wesoły korowód
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zbliża się 29 kwietnia, dzień ślubu księcia Williama, wnuka królowej Elżbiety II, z Catherine Middleton. Cała Wielka Brytania szykuje się do tej uroczystości. Dziwne byłoby więc, gdyby żadna firma nie skorzystała z nadarzającej się okazji i nie nawiązała w reklamie do najgłośniejszego tej wiosny wydarzenia towarzyskiego. T-Mobile nie zawiodła oczekiwań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja