Well Done - Marketing przy Kawie
Well DoneWell DoneWell DoneWell Done

Well Done

Well Done
Karina Wisz

Karina Wisz

-

Karina Wisz

Karina Wisz

Kiedy Škoda Fabia zabłysła na rynku brytyjskim, ukazując spot o tym, jak upiec tort w kształcie samochodu rzeczywistych rozmiarów, wydawało się, że trudno wymyślić coś bardziej zaskakującego. Tymczasem okazuje się, że dzięki połączeniu kulinarnego mistrzostwa z reklamową rzeczywistością niespodzianek może być o wiele więcej. Kilka dni temu rynek obiegła kolejna sensacyjna informacja: chorwacka Podravka opublikowała swój najnowszy raport roczny, który w całości przeczytać można dopiero... po upieczeniu!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to