Wejście eBay do Polski po raz drugi – nauczeni na błędach?Wejście eBay do Polski po raz drugi – nauczeni na błędach?Wejście eBay do Polski po raz drugi – nauczeni na błędach?Wejście eBay do Polski po raz drugi – nauczeni na błędach?
Tym razem warto przygotować się lepiej (fot. Pixabay)

Wejście eBay do Polski po raz drugi – nauczeni na błędach?

Wejście eBay do Polski po raz drugi – nauczeni na błędach?
Anna Deręgowska-Watza

Anna Deręgowska-Watza

-

managing partner, Planet Partners

Anna Deręgowska-Watza

Anna Deręgowska-Watza

managing partner
Planet Partners

Koordynuje działania sieci Global COM w Europie Środkowo-Wschodniej. Wieloletni praktyk i trener w zakresie public relations. Z PR-em związała się blisko 15 lat temu. Od 2013 r. specjalizuje się w zarządzaniu projektami komunikacyjnymi, tworzeniu strategii, analityce i optymalizowaniu budżetów. Fascynatka aplikacji mobilnych, komunikacji międzykulturowej i muzyki filmowej.

Szumne zapowiedzi szybkiego zdobycia czołowej pozycji na rynku. Fora internetowe kipiące od domysłów już na miesiąc przed startem (majstersztyk marketingu szeptanego), wielkie oczekiwanie i... wielka bańka mydlana.

Kiepski jakościowo serwis z błędami ortograficznymi (słynne „wierze audio”), problemy z aukcjami dla komentarza, brak weryfikacji użytkowników. Zamiast pierwszej pozycji – trzecia, za Allegro, niskobudżetowym Świstakiem, a tuż przed kolekcjonerskim Kiermaszem. Po roku egzystencji na polskim rynku serwis aukcyjny eBay postanawia wkroczyć do nas po raz drugi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja