Wejście Byka - Marketing przy Kawie
Wejście BykaWejście BykaWejście BykaWejście Byka

Wejście Byka

Wejście Byka
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Właściciel marki Red Bull, budując imperium medialne obejmujące telewizję, prasę i Internet, stawia kolejny krok. Właśnie wchodzi na polski rynek telefonii komórkowej. To ryzykowna decyzja, bo wcześniej podobne próby rozszerzenia marki skończyły się porażką dla Avonu, mBanku i Biedronki.

Rynkowy debiut Red Bull Mobile, tak jak każdego mobilnego operatora, zaczyna się od rozdawania starterów. Niedawno dostało je kilkadziesiąt tysięcy widzów ekstremalnych pokazów motocyklowych z serii Red Bull X-Fighters – na stadionie w Poznaniu i w sieci Multikin w całej Polsce. We współpracy z tradycyjnym operatorem Play marka zaoferuje taryfy na rozmowy, mobilny Internet, a nawet obrandowane telefony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja