Webinary jako narzędzie dla B2B i B2C. Dlaczego warto je wykorzystać i jak się do tego zabrać?Webinary jako narzędzie dla B2B i B2C. Dlaczego warto je wykorzystać i jak się do tego zabrać?Webinary jako narzędzie dla B2B i B2C. Dlaczego warto je wykorzystać i jak się do tego zabrać?Webinary jako narzędzie dla B2B i B2C. Dlaczego warto je wykorzystać i jak się do tego zabrać?
Ludzie cenią zdanie specjalistów w kontekście decyzji zakupowych (fot. Pixabay)

Webinary jako narzędzie dla B2B i B2C. Dlaczego warto je wykorzystać i jak się do tego zabrać?

Webinary jako narzędzie dla B2B i B2C. Dlaczego warto je wykorzystać i jak się do tego zabrać?
Michał Ratajczak

Michał Ratajczak

-

co-founder i COO, Gridaly

Michał Ratajczak

Michał Ratajczak

co-founder i COO
Gridaly

Ekspert z zakresu organizacji eventów online i hybrydowych, propagator pracy zdalnej i cyfrowej organizacji, pasjonat martechu.

Webinary to narzędzie, które szczególnie upodobali sobie sprzedawcy i marketerzy B2B. Dlaczego? Ponieważ mają one potencjał, aby budować eksperckość marki, pozyskiwać nowych klientów, wspierać biznes w działaniach sprzedażowych oraz tworzyć wokół niego zaangażowaną społeczność.

Załóżmy, że chcesz zgłębić wiedzę w dziedzinie, która nie jest ci do końca bliska. Do kogo zwrócisz się najpierw? Oczywiście, że do eksperta, który ma tę wiedzę i chce się nią dzielić. A jak zasłużyć sobie na miano eksperta? Sposobów jest co najmniej kilka. Webinary jako wydarzenia, które są cyklicznie organizowane i odpowiednio komunikowane w różnych kanałach, sprzyjają zbudowaniu i utrwaleniu wizerunku specjalisty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja