Webinary to narzędzie, które szczególnie upodobali sobie sprzedawcy i marketerzy B2B. Dlaczego? Ponieważ mają one potencjał, aby budować eksperckość marki, pozyskiwać nowych klientów, wspierać biznes w działaniach sprzedażowych oraz tworzyć wokół niego zaangażowaną społeczność.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Załóżmy, że chcesz zgłębić wiedzę w dziedzinie, która nie jest ci do końca bliska. Do kogo zwrócisz się najpierw? Oczywiście, że do eksperta, który ma tę wiedzę i chce się nią dzielić. A jak zasłużyć sobie na miano eksperta? Sposobów jest co najmniej kilka. Webinary jako wydarzenia, które są cyklicznie organizowane i odpowiednio komunikowane w różnych kanałach, sprzyjają zbudowaniu i utrwaleniu wizerunku specjalisty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.