Ważne, żeby było blisko – wskazuje badanie Shopper TrendsWażne, żeby było blisko – wskazuje badanie Shopper TrendsWażne, żeby było blisko – wskazuje badanie Shopper TrendsWażne, żeby było blisko – wskazuje badanie Shopper Trends

Ważne, żeby było blisko – wskazuje badanie Shopper Trends

Ważne, żeby było blisko – wskazuje badanie Shopper Trends
ACNielsen Polska

ACNielsen Polska

-

ACNielsen Polska

ACNielsen Polska

Jak wynika z badania Shopper Trends przeprowadzonego przez ACNielsen, polscy konsumenci cenią tradycyjne sklepy spożywcze zlokalizowane w sąsiedztwie, ale zdecydowanie najwięcej wydają w super- i hipermarketach. Zakupy są dla nich przyjemnością, a trzy czwarte z respondentów udaje się na nie codziennie. O wyborze placówki, w której dokonujemy zakupów, przesądza przede wszystkim dogodny dojazd i bliska odległość od miejsca zamieszkania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja