UX KPI najczęściej stosowane w praktyce - Marketing przy Kawie
Ważne UX KPI, które warto śledzić. Z praktyki UX designeraWażne UX KPI, które warto śledzić. Z praktyki UX designeraWażne UX KPI, które warto śledzić. Z praktyki UX designeraWażne UX KPI, które warto śledzić. Z praktyki UX designera
Od badań UX KPI do strony łatwej w użytkowaniu (źr. il. Rhapsody)

Ważne UX KPI, które warto śledzić. Z praktyki UX designera

Ważne UX KPI, które warto śledzić. Z praktyki UX designera
Anastasiia Vrublevska

Anastasiia Vrublevska

-

UX i graphic designer, Rhapsody

Anastasiia Vrublevska

Anastasiia Vrublevska

UX i graphic designer
Rhapsody

Od 4 lat projektuje strony, microsite’y i landing page, wykorzystując metody Design Thinking. W pracy najważniejsza jest dla niej empatia, która pomaga dostarczać funkcjonalnych, przyjaznych użytkownikom rozwiązań. W wolnych chwilach poświęca się rysowaniu i malarstwu.

UX KPI (key performance indicators) to tzw. kluczowe mierniki efektywności, które pozwalają ocenić, z jak dużym powodzeniem użytkownik korzysta ze strony internetowej lub aplikacji. Dzięki nim można tworzyć raporty na temat niemal wszystkich rodzajów interakcji użytkownika podejmowanych w badanym środowisku. Pomagają też rozwiązywać problemy i wykrywać błędy popełnione w trakcie projektowania aplikacji lub strony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja