Wątpliwe wyniki marketingoweWątpliwe wyniki marketingoweWątpliwe wyniki marketingoweWątpliwe wyniki marketingowe
„Twarzą w twarz z kapitalizmem” (fot. okładka książki)

Wątpliwe wyniki marketingowe

Wątpliwe wyniki marketingowe
Philip Kotler

Philip Kotler

-

Philip Kotler

Philip Kotler

Jedną z najwspanialszych cech amerykańskiego kapitalizmu i wolności jest to, że nasza gospodarka wytwarza produkty i usługi o niesłychanej różnorodności. Nasze sklepy są zaopatrzone we wszelkiego rodzaju produkty żywnościowe, urządzenia, meble, sprzęt elektroniczny i wszystko, co można sobie wyobrazić i wymarzyć. Fragment książki Philipa Kotlera „Twarzą w twarz z kapitalizmem”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja