Wartości i aspiracje polskich konsumentów w 2020 rokuWartości i aspiracje polskich konsumentów w 2020 rokuWartości i aspiracje polskich konsumentów w 2020 rokuWartości i aspiracje polskich konsumentów w 2020 roku

Wartości i aspiracje polskich konsumentów w 2020 roku

Wartości i aspiracje polskich konsumentów w 2020 roku
Krzysztof Najder

Krzysztof Najder

-

prezes, Stratosfera

Krzysztof Najder

Krzysztof Najder

prezes
Stratosfera

W opublikowanym właśnie raporcie Foresight Kulturowy Polska 2020 firma Stratosfera przedstawiła prognozy aspiracji i wartości konsumenckich w Polsce, oparte na badaniach rozpoczętych w 2009 roku. Nakreślony został również ogólny obraz kultury jako struktury przeciwstawnych trendów i dylematów światopoglądowych. Poniżej – niektóre ze sformułowanych przewidywań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja