Wartość innowacji w sztuce rynkologiiWartość innowacji w sztuce rynkologiiWartość innowacji w sztuce rynkologiiWartość innowacji w sztuce rynkologii

Wartość innowacji w sztuce rynkologii

Wartość innowacji w sztuce rynkologii
Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński

-

Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński

Ekonomista i ekspert marketingu, shopper marketingu, specjalista w zakresie strategii zarządzania marką, efektywności marketingu, zarządzania zespołami marketingu i sprzedaży oraz komercjalizacji innowacji. Popularyzator rynkologi. Od 1990 r. specjalizuje się w strategicznym i operacyjnym marketingu oraz wdrażaniu i komercjalizacji innowacji. Racjonalizuje procesy marketingu i sprzedaży, controllingu, zarządzania markami czy projektami marketingowymi. Pomaga w efektywniejszym zarządzaniu kosztami marketingu oraz zwiększaniu wartości i zyskowności firm. Jego pasją jest marketing terytorialny i marketing wewnętrzny. Jest doktorantem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego (2011–2014). Tematem jego dysertacji jest efektywność marketingu średnich i dużych firm.

Wydaje się, że we współczesnym, nasyconym coraz bardziej wymyślnymi towarami świecie problemem jest nie wytworzenie czegoś, ale sprzedaż. Potwierdzają to szczególnie doświadczenia branży technologicznej – okazuje się, że samo wymyślenie produktu czy rozwiązania jeszcze nie czyni rynku. Powody, dla których coś innowacyjnego spotyka się z zainteresowaniem i odzewem, są bardzo różne i nie do końca przewidywalne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się