Walka o trudnych klientówWalka o trudnych klientówWalka o trudnych klientówWalka o trudnych klientów

Walka o trudnych klientów

Walka o trudnych klientów
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Podążanie za konsumentami przynosi firmom wymierne korzyści. Jednak śledzenie zainteresowań oraz rodzących się tendencji to wysiłek, który nie każda firma jest skłonna podjąć. Taką aktywność cechuje zbyt duża doza subiektywizmu. Może więc samemu kreować trendy? Artykuł wprowadzający do wrześniowego wydania drukowanego. Tematem przewodnim numeru były trendy konsumenckie oraz specyfika rozprzestrzeniania się przekazu marketingowego wśród trendsetterów i w ich otoczeniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja