Noclegi w malowniczym zamku, przelot samolotem, wycieczki po Grecji oraz wejściówki na wybrane imprezy sportowe. Podobne oferty znajdziemy zapewne w biuletynie niejednego biura podróży. Tym razem nie jest to jednak oferta, lecz nagroda w kontrowersyjnym konkursie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na taką formę promocji zdecydowała się firma Swatch, odpowiedzialna na Igrzyskach Olimpijskich w Atenach przede wszystkim za pomiar czasu sportowców. Na wakacje w Atenach, warte 20 tysięcy złotych, może liczyć dziennikarz, który opublikuje w prasie najciekawszy artykuł dotyczący Swatcha i olimpiady.
Konkurs wzbudził zaciekawienie nie tylko w środowisku dziennikarskim, zainteresowała się nim również Rada Etyki Mediów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.