Wakacje w Grecji za product placementWakacje w Grecji za product placementWakacje w Grecji za product placementWakacje w Grecji za product placement

Wakacje w Grecji za product placement

Wakacje w Grecji za product placement
Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

-

Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

Noclegi w malowniczym zamku, przelot samolotem, wycieczki po Grecji oraz wejściówki na wybrane imprezy sportowe. Podobne oferty znajdziemy zapewne w biuletynie niejednego biura podróży. Tym razem nie jest to jednak oferta, lecz nagroda w kontrowersyjnym konkursie.

Na taką formę promocji zdecydowała się firma Swatch, odpowiedzialna na Igrzyskach Olimpijskich w Atenach przede wszystkim za pomiar czasu sportowców. Na wakacje w Atenach, warte 20 tysięcy złotych, może liczyć dziennikarz, który opublikuje w prasie najciekawszy artykuł dotyczący Swatcha i olimpiady.

Konkurs wzbudził zaciekawienie nie tylko w środowisku dziennikarskim, zainteresowała się nim również Rada Etyki Mediów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja