Waga więzi osobistejWaga więzi osobistejWaga więzi osobistejWaga więzi osobistej

Waga więzi osobistej

Waga więzi osobistej
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Obsługa klienta w marketingu BTB jest terenem szczególnie wrażliwym. W tej dziedzinie firmy rzadko korzystają z mediów pośredniczących, takich jak reklama czy techniki marketingu bezpośredniego. Ostatnio sytuacja ta ulega pewnym zmianom, niemniej jednak liczy się przede wszystkim osobista relacja pozyskana drogą kontaktów między pracownikami obu przedsiębiorstw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja