Lubimy tajemnice. Kiedy napotykamy zjawiska niewyjaśnione, czujemy, że za płaską codziennością kryje się głębsza, bogatsza i prawdziwa rzeczywistość. Byłoby dziwne, gdyby twórcy reklam tego nie wykorzystali. Prezentujemy dziś paradoksalną reklamę: Audi A6 w świecie figur niemożliwych.Audi już wcześniej dało przykład wizji przyszłości w swojej reklamie. Opisywaliśmy interesujący projekt, który pozwalał obejrzeć konstruowanie samochodu przyszłości przeznaczonego specjalnie dla nas – w momencie wyboru osoby, do której należało dostarczyć „wyhodowany” niepowtarzalny egzemplarz, pojawiało się nasze nazwisko (zob.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.