W zagubionych wymiarachW zagubionych wymiarachW zagubionych wymiarachW zagubionych wymiarach

W zagubionych wymiarach

W zagubionych wymiarach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Lubimy tajemnice. Kiedy napotykamy zjawiska niewyjaśnione, czujemy, że za płaską codziennością kryje się głębsza, bogatsza i prawdziwa rzeczywistość. Byłoby dziwne, gdyby twórcy reklam tego nie wykorzystali. Prezentujemy dziś paradoksalną reklamę: Audi A6 w świecie figur niemożliwych.

Audi już wcześniej dało przykład wizji przyszłości w swojej reklamie. Opisywaliśmy interesujący projekt, który pozwalał obejrzeć konstruowanie samochodu przyszłości przeznaczonego specjalnie dla nas – w momencie wyboru osoby, do której należało dostarczyć „wyhodowany” niepowtarzalny egzemplarz, pojawiało się nasze nazwisko (zob.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja