W świetle jupiterów - Marketing przy Kawie
W świetle jupiterówW świetle jupiterówW świetle jupiterówW świetle jupiterów

W świetle jupiterów

W świetle jupiterów
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Celem komunikacji nie jest przekazywanie, ale odbieranie. Całe przygotowanie, prezentacja oraz treść przemowy muszą więc być nastawione nie na mówiącego, ale na słuchaczy. Prezentacja doskonałej nawet idei nie jest skuteczna, jeżeli słuchacze jej nie zrozumieją lub nie będą przekonani o jej zaletach.

Jednak niezależnie od tego, co mówisz i co przedstawiasz, chodzi przede wszystkim o ciebie; to właśnie ty skupiasz uwagę wszystkich słuchaczy. Prezenter ma możliwość zarówno zniszczenia informacji, jak i zwielokrotnienia siły jej przekazu setki razy ponad rzeczywistą wartość.

Jest pięć kluczowych aspektów ludzkiego ciała, które należy mieć na uwadze przy analizowaniu zdolności do prezentacji: oczy, głos, wyraz twarzy, wygląd, postawa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja