Świetne przesłanie marketingowe to takie, które nakręca sprzedaż. Wywołuje ono emocje, które sprawiają, że klient gotowy jest zrobić to, o co go prosimy. Fragment książki „W market[r]ingu”. Mamy dla Państwa konkurs, w którym można wygrać właśnie tę książkę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
[…] Przesłanie nie jest wystarczająco przekonujące, jeśli tylko wskazuje rozwiązanie – trzeba też zachęcić do skorzystania z tego rozwiązania. W mediach społecznościowych cel ten może osiągnąć tylko przesłanie, z którym odbiorca może się utożsamiać.
Przekaz natywny, bo tak to się nazywa, wzmacnia twoje przesłanie. Jest on drobiazgowo przygotowany, aby uosabiać wszystko, co czyni daną platformę atrakcyjną – od estetyki, przez stylistykę, aż po atmosferę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.