W social media zawsze masz więcej niż jedną opcjęW social media zawsze masz więcej niż jedną opcjęW social media zawsze masz więcej niż jedną opcjęW social media zawsze masz więcej niż jedną opcję

W social media zawsze masz więcej niż jedną opcję

W social media zawsze masz więcej niż jedną opcję
Gary Vaynerchuk

Gary Vaynerchuk

-

Gary Vaynerchuk

Gary Vaynerchuk

Świetne przesłanie marketingowe to takie, które nakręca sprzedaż. Wywołuje ono emocje, które sprawiają, że klient gotowy jest zrobić to, o co go prosimy. Fragment książki „W market[r]ingu”. Mamy dla Państwa konkurs, w którym można wygrać właśnie tę książkę.

[…] Przesłanie nie jest wystarczająco przekonujące, jeśli tylko wskazuje rozwiązanie – trzeba też zachęcić do skorzystania z tego rozwiązania. W mediach społecznościowych cel ten może osiągnąć tylko przesłanie, z którym odbiorca może się utożsamiać.

Przekaz natywny, bo tak to się nazywa, wzmacnia twoje przesłanie. Jest on drobiazgowo przygotowany, aby uosabiać wszystko, co czyni daną platformę atrakcyjną – od estetyki, przez stylistykę, aż po atmosferę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja