W niebie filmów nie kręcąW niebie filmów nie kręcąW niebie filmów nie kręcąW niebie filmów nie kręcą

W niebie filmów nie kręcą

W niebie filmów nie kręcą
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jeden znakomity aktor w reklamie to już dużo. Gdy jednak spotykają się dwie znakomitości, można liczyć na wspaniały popis gry aktorskiej. Tak właśnie jest w kampanii Nespresso z udziałem George’a Clooneya i Johna Malkovicha. Od niedawna możemy cieszyć się jej nową odsłoną.

George Clooney jest ambasadorem marki Nespresso od pięciu lat. John Malkovich jest członkiem Nespresso Club i oczywiście ma kilka ekspresów tej marki. Obaj są koneserami dobrej kawy oraz bohaterami zeszłorocznej i obecnej odsłony kampanii „Nespresso. What else?”.

Sytuacja dość nietypowa: George po zakupie ekspresu do kawy przez niefortunny zbieg okoliczności – fortepian spada mu na głowę tuż za drzwiami butiku kawowego – trafia do wrót nieba, przed którymi w roli świętego Piotra wita go Malkovich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się