Jeden znakomity aktor w reklamie to już dużo. Gdy jednak spotykają się dwie znakomitości, można liczyć na wspaniały popis gry aktorskiej. Tak właśnie jest w kampanii Nespresso z udziałem George’a Clooneya i Johna Malkovicha. Od niedawna możemy cieszyć się jej nową odsłoną.
George Clooney jest ambasadorem marki Nespresso od pięciu lat. John Malkovich jest członkiem Nespresso Club i oczywiście ma kilka ekspresów tej marki. Obaj są koneserami dobrej kawy oraz bohaterami zeszłorocznej i obecnej odsłony kampanii „Nespresso. What else?”.
Sytuacja dość nietypowa: George po zakupie ekspresu do kawy przez niefortunny zbieg okoliczności – fortepian spada mu na głowę tuż za drzwiami butiku kawowego – trafia do wrót nieba, przed którymi w roli świętego Piotra wita go Malkovich.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.