W malinowym tunelu - Marketing przy Kawie
W malinowym tuneluW malinowym tuneluW malinowym tuneluW malinowym tunelu

W malinowym tunelu

W malinowym tunelu
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Rozwój cywilizacji wymaga od producentów innowacyjnych pomysłów. Projektanci próbują wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaspokoić możliwie najwięcej ich potrzeb jednocześnie. Zaczęło się od szamponów z odżywką i kawy z cukrem i śmietanką. Teraz mamy okazję spróbować gotowego piwa z sokiem.

Na początku października pojawił się na polskim rynku nowy produkt – Redd’s Red, piwo swoim smakiem odpowiadające piwu z syropem malinowym. Premiera ta została poprzedzona wnikliwymi badaniami, które wykazały, że aż 4 piwa na 100 wypijane są z dodatkiem tego soku. Kolejnym argumentem jest fakt, iż piwo mieszane z sokiem jeszcze zanim opuści rodzimy browar gwarantuje zawsze taki sam smak.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja