W dobrej wierzeW dobrej wierzeW dobrej wierzeW dobrej wierze

W dobrej wierze

W dobrej wierze
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Kościół również korzysta z narzędzi marketingowych. Ot, choćby z billboardów. Wszystko byłoby w porządku, gdyby były one równie tradycyjne w treści, jak te, które można dostrzec przed niemal każdym polskim kościołem. Na Zachodzie bardziej twórczo podchodzą do tematu wiary. Wykorzystują „metaforę komputerową”.

„Jesus inside. Upgrade to the highest power” to hasło, które można zobaczyć na billboardach w Wielkiej Brytanii. W ten sposób usiłuje przyciągnąć do siebie młode pokolenie jeden z angielskich kościołów.

Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie forma, w jakiej jest ono przedstawione. „Jesus inside” jest kopią logo Intela.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja