W Almie kupować nie kazano, czyli dlaczego wina mogą osiągać astronomiczne ceny - Marketing przy Kawie
W Almie kupować nie kazano, czyli dlaczego wina mogą osiągać astronomiczne cenyW Almie kupować nie kazano, czyli dlaczego wina mogą osiągać astronomiczne cenyW Almie kupować nie kazano, czyli dlaczego wina mogą osiągać astronomiczne cenyW Almie kupować nie kazano, czyli dlaczego wina mogą osiągać astronomiczne ceny
Dla większości Polaków niedrogie wina są dostatecznie dobre (stockphoto-graf/Fotolia)

W Almie kupować nie kazano, czyli dlaczego wina mogą osiągać astronomiczne ceny

W Almie kupować nie kazano, czyli dlaczego wina mogą osiągać astronomiczne ceny
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Były właściciel delikatesów Alma, Jerzy Mazgaj nie przewidział, że Polacy tak chętnie będą kupowali wino z Biedronki za 16 zł, w myśl zasady, że „skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać”. Dlaczego jednak niektóre wina kosztują kilka albo kilkanaście tysięcy złotych i wciąż znajdują nabywców? Odpowiedź nie jest tak prosta, jak mogłoby się wydawać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja