W 2018 roku reklama mobile wyprzedzi desktopW 2018 roku reklama mobile wyprzedzi desktopW 2018 roku reklama mobile wyprzedzi desktopW 2018 roku reklama mobile wyprzedzi desktop
Mobile i programmatic wychodzą na prowadzenie (fot. Tsiumpa/Fotolia)

W 2018 roku reklama mobile wyprzedzi desktop

W 2018 roku reklama mobile wyprzedzi desktop
Łączna wartość wydatków reklamowych netto wzrosła w tym roku o 2,8%. W 2016 roku rynek reklamowy urośnie o kolejne 3,2%, osiągając wartość 6,941 mld zł netto – wynika z prognoz domu mediowego ZenithOptimedia Group. Głównym motorem wzrostu globalnego rynku jest mobile.

Nieco wyższą dynamikę wzrostu – o 3,9% w 2015 roku i o 4,7% w 2016 – odnotuje globalny rynek reklamowy. Łączna wartość wydatków reklamowych na całym świecie wyniesie na koniec przyszłego roku 579 mld dol.

Przyszłoroczną wyższą dynamikę globalny rynek będzie zawdzięczał wielkim wydarzeniom sportowym: letnim igrzyskom olimpijskim w Rio de Janeiro i mistrzostwom Europy w piłce nożnej, a także wyborom prezydenckim w USA.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja