Vloger i marka – jak zainicjować udaną współpracęVloger i marka – jak zainicjować udaną współpracęVloger i marka – jak zainicjować udaną współpracęVloger i marka – jak zainicjować udaną współpracę

Vloger i marka – jak zainicjować udaną współpracę

Vloger i marka – jak zainicjować udaną współpracę
A. Ganew, M. Kopciuch

A. Ganew, M. Kopciuch

-

A. Ganew, M. Kopciuch

A. Ganew, M. Kopciuch

W budowaniu wizerunku marki na znaczeniu zyskuje głos tzw. liderów opinii znanych z różnych kanałów komunikacji. Nawiązywanie z nimi współpracy jest dziś istotnym elementem strategii działań marketingowych. Po coraz bardziej interesujących projektach z udziałem blogerów nadszedł czas, by dostrzec jeszcze śmielszych wyrazicieli sieciowych opinii – vlogerów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się