Viralem dla psaViralem dla psaViralem dla psaViralem dla psa
Prosto i z urokiem (fot. kadr ze spotu „Mafia dla psa”)

Viralem dla psa

Viralem dla psa
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dowcipny film o mafii wrażliwej na losy psów, z Ryśkiem z „Klanu” w roli głównej, umieszczony na YouTube, wywołał ogólnopolską burzę. Nic dziwnego. O stworzeniu virala marzą marketingowcy firm, politycy i agencje reklamowe, ale mało komu się to udaje.

10 grudnia polski Internet oszalał na punkcie filmu „Rysiek z Klanu wraca do gry”. W ciągu pięciu dni wyświetlono go 1,5 mln razy. Został on wyprodukowany przez Fundację „Przytul Psa” w ramach kampanii „Mafia dla psa”. Cel akcji określono bardzo precyzyjnie: zebrać w ciągu trzech tygodni, do końca grudnia, 50 tys. złotych na walkę z bezdomnością psów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się