„Wielu młodych ludzi udaje się do klubów i pubów, by znaleźć tam okazję do kontaktów seksualnych. Nasz nowy owocowy napój na bazie wódki, Roxxoff, ma im w tym pomóc”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jak twierdzi rzecznik prasowy producenta Roxxoffa, ten swoisty eliksir miłości wchodzi na rynek Wielkiej Brytanii w tym tygodniu. Oczywiście wielu dorosłych widzi w tego rodzaju reklamie kompletnie nieodpowiedzialny przekaz. Faktycznie, może on zwiększyć prawdopodobieństwo ryzykownych zachowań seksualnych, ale z tego samego powodu jest też komunikatem o potężnej marketingowej sile oddziaływania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.