Viagrapops – nowy marketingowy hitViagrapops – nowy marketingowy hitViagrapops – nowy marketingowy hitViagrapops – nowy marketingowy hit

Viagrapops – nowy marketingowy hit

Viagrapops – nowy marketingowy hit
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

„Wielu młodych ludzi udaje się do klubów i pubów, by znaleźć tam okazję do kontaktów seksualnych. Nasz nowy owocowy napój na bazie wódki, Roxxoff, ma im w tym pomóc”.

Jak twierdzi rzecznik prasowy producenta Roxxoffa, ten swoisty eliksir miłości wchodzi na rynek Wielkiej Brytanii w tym tygodniu. Oczywiście wielu dorosłych widzi w tego rodzaju reklamie kompletnie nieodpowiedzialny przekaz. Faktycznie, może on zwiększyć prawdopodobieństwo ryzykownych zachowań seksualnych, ale z tego samego powodu jest też komunikatem o potężnej marketingowej sile oddziaływania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja