Kilka dni temu światło dzienne ujrzał raport „Digital 2019 Poland”, opracowany przez Hootsuite i We Are Social. Przez wielu z niecierpliwością wyczekiwany, a po publikacji udostępniany jako raport pokazujący przełomowe dane. Czy faktycznie zawiera on aż takie rewelacje?Weźmy pod lupę choćby tylko dane dotyczące mediów społecznościowych. Jako specjaliści na co dzień wykorzystujemy je przecież w komunikacji marek.
Perspektywa i trendy
Niezwykle istotne w planowaniu komunikacji marek w mediach społecznościowych są trendy, których niestety nie odczytamy z pojedynczego wykresu. Trendy pokazują nam dynamikę zmian.
Niektóre dane udostępnione w „Digital 2019 Poland” porównywane są z poprzednimi, jednak takie stanowią zdecydowaną mniejszość.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.