UX design z elementami gier – od użyteczności serwisu on-line do zaangażowania klientów firmy - Marketing przy Kawie
UX design z elementami gier – od użyteczności serwisu on-line do zaangażowania klientów firmyUX design z elementami gier – od użyteczności serwisu on-line do zaangażowania klientów firmyUX design z elementami gier – od użyteczności serwisu on-line do zaangażowania klientów firmyUX design z elementami gier – od użyteczności serwisu on-line do zaangażowania klientów firmy
Korzystanie z serwisu powinno wciągać jak gra (fot. lassedesignen/Fotolia)

UX design z elementami gier – od użyteczności serwisu on-line do zaangażowania klientów firmy

UX design z elementami gier – od użyteczności serwisu on-line do zaangażowania klientów firmy
Paweł Kopyść

Paweł Kopyść

-

Paweł Kopyść

Paweł Kopyść

User experience to nie tylko projektowanie użytecznego i estetycznego interfejsu. UX design inspirowany mechanizmami znanymi z gier może stać się skutecznym narzędziem motywowania użytkowników czy budowania społeczności lojalnych klientów.

Doświadczenie użytkownika (ang. user experience, UX) odnosi się do wszystkich aspektów interakcji ludzi z firmą, jej usługami czy produktami.

Często jednak pojęcie to niesłusznie sprowadzane jest tylko do tworzenia interfejsu użytkownika (UI) w serwisie internetowym, dbanie o jego funkcjonalność, ergonomiczność, użyteczność czy o to, by korzystanie z niego przynosiło użytkownikowi zadowolenie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja