Uwolnienie wiekuUwolnienie wiekuUwolnienie wiekuUwolnienie wieku
Nowe perspektywy w branży beauty (fot. unsplash)

Uwolnienie wieku

Uwolnienie wieku
Małgorzata Wasyl

Małgorzata Wasyl

-

senior copywriter, MDI Group Agencja Reklamowa

Małgorzata Wasyl

Małgorzata Wasyl

senior copywriter
MDI Group Agencja Reklamowa

Strateg marek z doświadczeniem senior copywritera. Absolwentka zarządzania mediami UJ oraz Szkoły Strategii Marki SAR. W branży marketingowej działa od 6 lat. Indywidualnie nagrodzona w konkursie na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego. Wraz z ekipą MDI otrzymała natomiast Kreaturę 2017 w kategorii najlepszy event, a także nagrodę główną festiwalu Camerimage 2018 za spot promujący Fundusze Europejskie.

Doskonałość utożsamiana była do tej pory głównie z młodością. W dobie promowania autentyzmu i dążenia do prawdy marki kosmetyczne odwracają się jednak od dążeń do tak pojmowanej perfekcji. Uwolnienie wieku w branży beauty to trend, który za granicą obecny jest już od kilku lat. W Polsce natomiast jeszcze czeka na spektakularny coming out.

Starzenie się społeczeństw, globalizacja, rozwój technologii, social media. To tylko nieliczne z powodów przemian totalnych na rynku beauty. Powoli zaczynamy uświadamiać sobie, że współczesna kobieta po 55. roku życia to nie ta sama kochająca mama i babcia, która czeka w domu z pomidorową i dobrą radą. OK, może i faktycznie czeka, ale w salonie kosmetycznym na peeling kawitacyjny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zamów bezpłatny newsletter, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się