Doskonałość utożsamiana była do tej pory głównie z młodością. W dobie promowania autentyzmu i dążenia do prawdy marki kosmetyczne odwracają się jednak od dążeń do tak pojmowanej perfekcji. Uwolnienie wieku w branży beauty to trend, który za granicą obecny jest już od kilku lat. W Polsce natomiast jeszcze czeka na spektakularny coming out.Starzenie się społeczeństw, globalizacja, rozwój technologii, social media. To tylko nieliczne z powodów przemian totalnych na rynku beauty. Powoli zaczynamy uświadamiać sobie, że współczesna kobieta po 55. roku życia to nie ta sama kochająca mama i babcia, która czeka w domu z pomidorową i dobrą radą. OK, może i faktycznie czeka, ale w salonie kosmetycznym na peeling kawitacyjny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.