Uwalnianie piątku spontanicznie kontrolowane - Marketing przy Kawie
Uwalnianie piątku spontanicznie kontrolowaneUwalnianie piątku spontanicznie kontrolowaneUwalnianie piątku spontanicznie kontrolowaneUwalnianie piątku spontanicznie kontrolowane

Uwalnianie piątku spontanicznie kontrolowane

Uwalnianie piątku spontanicznie kontrolowane
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kto z nas nie lubi piątku? Na magii tego właśnie dnia, zapowiadającego weekendowe szaleństwa, opiera się nowa strategia marki Lech. Idealne połączenie klasycznej reklamy i marketingu niestandardowego przyniosło spory szum medialny, m.in. obecność w głównym wydaniu „Faktów” w TVN. Czy jednak granice rządzące światem komunikacji marketingowej nie zostały przekroczone?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja