Ustanawianie nowych zasad [fragment książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”]Ustanawianie nowych zasad [fragment książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”]Ustanawianie nowych zasad [fragment książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”]Ustanawianie nowych zasad [fragment książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”]
Organizacja pracy marketingu to wyzwanie (fot. Piotr Golczyk)

Ustanawianie nowych zasad [fragment książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”]

Ustanawianie nowych zasad [fragment książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”]
Piotr Golczyk

Piotr Golczyk

-

Piotr Golczyk

Piotr Golczyk

W ciągu ostatnich lat był odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT. Zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej był związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych. Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S. Lema i P.K. Dicka.

Ludzie przychodzą do firmy z określonymi wzorcami zachowań – zawodowych przyzwyczajeń. Duża część z tych przyzwyczajeń jest związana z organizacją pracy. W marketingu oznacza to najczęściej optymalizację tempa. Sprowadza się to przede wszystkim do myślenia o projekcie jako o czymś jednorazowym, z natury chaotycznym, w którym „z grubsza wiadomo, co trzeba zrobić, a potem jakoś to będzie, najwyżej się podgoni przed deadline'em”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się