Ustalanie zachęt - nie takie proste, jak by się wydawało - Marketing przy Kawie
Ustalanie zachęt - nie takie proste, jak by się wydawałoUstalanie zachęt - nie takie proste, jak by się wydawałoUstalanie zachęt - nie takie proste, jak by się wydawałoUstalanie zachęt - nie takie proste, jak by się wydawało

Ustalanie zachęt – nie takie proste, jak by się wydawało

Ustalanie zachęt - nie takie proste, jak by się wydawało
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Istnieje wiele możliwości oferowania zachęt w ramach programów lojalnościowych. Dużych korzyści można spodziewać się po konkretnych nagrodach: zwykle obdarowuje się klienta czymś, na co w normalnych warunkach musiałby sporo wydać. Poprzez delikatne zachęty stwarza się klientowi poczucie, że jest kimś wyjątkowym: można to robić, nadając mu nadzwyczajny status, traktując go w sposób wyjątkowy, wyróżniając specjalnym zasięgiem dostępu lub ekskluzywną ofertą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to