Istnieje wiele możliwości oferowania zachęt w ramach programów lojalnościowych. Dużych korzyści można spodziewać się po konkretnych nagrodach: zwykle obdarowuje się klienta czymś, na co w normalnych warunkach musiałby sporo wydać. Poprzez delikatne zachęty stwarza się klientowi poczucie, że jest kimś wyjątkowym: można to robić, nadając mu nadzwyczajny status, traktując go w sposób wyjątkowy, wyróżniając specjalnym zasięgiem dostępu lub ekskluzywną ofertą.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |