Usługi, produkty i miejsca dla dzieci – jak je promować?Usługi, produkty i miejsca dla dzieci – jak je promować?Usługi, produkty i miejsca dla dzieci – jak je promować?Usługi, produkty i miejsca dla dzieci – jak je promować?

Usługi, produkty i miejsca dla dzieci – jak je promować?

Usługi, produkty i miejsca dla dzieci – jak je promować?
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

W miesiącu, który rozpoczyna się Dniem Dziecka, dobór tematu spotkania Komu Komunikacja był niemal oczywisty. Były nim działania public relations kierowane do maluchów i ich rodziców. Do rozmów o komunikacji dotyczącej produktów i usług dla dzieci uczestnicy zasiedli na małych krzesełkach w jednym z krakowskich przedszkoli.

Grzegórzki to krakowska dzielnica zasiedlana w latach 50. XX w. Obecnie znaczna część jej mieszkańców to osoby w wieku emerytalnym. Dzieci mieszka tam stosunkowo niewiele. W bliskim sąsiedztwie znajduje się za to osiem przedszkoli.

Jak w takich warunkach wypromować placówkę niepubliczną i przekonać rodziców, by zapisywali maluchy do płatnego ośrodka? O tym opowiedziała zebranym Katarzyna Płachecka, asystentka dyrektor przedszkola „Pod gwiazdkami”, mieszczącego się przy ul.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja