W miesiącu, który rozpoczyna się Dniem Dziecka, dobór tematu spotkania Komu Komunikacja był niemal oczywisty. Były nim działania public relations kierowane do maluchów i ich rodziców. Do rozmów o komunikacji dotyczącej produktów i usług dla dzieci uczestnicy zasiedli na małych krzesełkach w jednym z krakowskich przedszkoli.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Grzegórzki to krakowska dzielnica zasiedlana w latach 50. XX w. Obecnie znaczna część jej mieszkańców to osoby w wieku emerytalnym. Dzieci mieszka tam stosunkowo niewiele. W bliskim sąsiedztwie znajduje się za to osiem przedszkoli.
Jak w takich warunkach wypromować placówkę niepubliczną i przekonać rodziców, by zapisywali maluchy do płatnego ośrodka? O tym opowiedziała zebranym Katarzyna Płachecka, asystentka dyrektor przedszkola „Pod gwiazdkami”, mieszczącego się przy ul.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.