Upadek tradycyjnej koszulkiUpadek tradycyjnej koszulkiUpadek tradycyjnej koszulkiUpadek tradycyjnej koszulki

Upadek tradycyjnej koszulki

Upadek tradycyjnej koszulki
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Każdy wie, że koszulka piłkarska może służyć jako billboard reklamowy i stać się dodatkowym źródłem dochodu dla klubu. Na wykorzystanie tej znanej możliwości zdecydowały się władze klubu FC Barcelona: od nowego sezonu na trykotach jego graczy pojawi się logo sponsora. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że stanie się tak po raz pierwszy od momentu powstania klubu, czyli od 1899 roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja