Upadek szefaUpadek szefaUpadek szefaUpadek szefa

Upadek szefa

Upadek szefa
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Nieuczciwy trik marketingowy stał się przyczyną odejścia ze stanowiska szefa działu odpowiedzialnego za zaopatrzenie restauracji koncernu Coca-Cola. To konsekwencje sztucznego napędzania popytu na napój w jadłodajniach Burger King. Menedżerowie firmy z Atlanty posłużyli się setkami dzieci, by skłonić Burger King do kupna większej ilości napojów i inwestycji w wyposażenie lokali w urządzenia Coca-Coli.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja