Upadek reklamy i wzlot public relationsUpadek reklamy i wzlot public relationsUpadek reklamy i wzlot public relationsUpadek reklamy i wzlot public relations

Upadek reklamy i wzlot public relations

Upadek reklamy i wzlot public relations
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Recenzja bestsellerowej książki Ala i Laury Ries. W dobie przemian komunikacji marketingowej ta pozycja pokazuje pewien kierunek. Warto poznać punkt widzenia autorów, choć nie zawsze należy ulegać ich argumentacji. PR pełni nową rolę w organizacji, zagarnia nowe obszary komunikacji marketingowej.

W maju tego roku Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wydało książkę, która po prostu musiała stać się bestsellerem. „Upadek reklamy i wzlot public relations” to pozycja, która powinna znaleźć się w biblioteczce podręcznej każdego marketera. Nie chodzi tu jednak o zgłębianie jej w celu lepszego zrozumienia myśli autorów. Teza książki, wyrażona już w tytule, jest prosta i wyraźnie wielokrotnie wyłożona w tekście.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się