Unilever rozdaje milionyUnilever rozdaje milionyUnilever rozdaje milionyUnilever rozdaje miliony

Unilever rozdaje miliony

Unilever rozdaje miliony
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Może nie miliony, a ponad milion, i nie rozdaje pieniędzy, tylko butelki. Jednak podobnie jak autorka w niniejszym tytule, Unilever podchodzi twórczo do materii języka: rozdaje coś, co nazywa „śmietaną”, a co nią jako żywo nie jest. Promocja Ramy Cremefine to świetny przykład skutecznej kampanii marketingowej, która zmienia zarówno nasze nawyki kulinarne, jak i językowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja