Umykające okazjeUmykające okazjeUmykające okazjeUmykające okazje

Umykające okazje

Umykające okazje
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W hipermarkecie mamy tyle produktów do wyboru. Możemy wśród nich przebierać, kiedy tylko zechcemy. Dlatego dowolnie wybieramy dzień na zakupy i spędzamy w centrach handlowych wiele czasu. Co się jednak stanie w przypadku gdy sklep będzie oferował jeden produkt dziennie, lub jeśli projektant otworzy butik z nową kolekcją jedynie na miesiąc, po czym zamknie i więcej się w tym samym miejscu nie pokaże? Taki pomysł może okazać się sukcesem. Kilka podobnych projektów opisano poniżej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja