Ulubiony plakat Żelaznej DamyUlubiony plakat Żelaznej DamyUlubiony plakat Żelaznej DamyUlubiony plakat Żelaznej Damy

Ulubiony plakat Żelaznej Damy

Ulubiony plakat Żelaznej Damy
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Cudownie!” – krzyknęła ponoć Margaret Thatcher, gdy zobaczyła kreacje z kampanii reklamowej, przygotowanej na jej polecenie przez agencję Saatchi & Saatchi. Po raz pierwszy w historii Wielkiej Brytanii o wyniku wyborów zadecydowała wtedy reklama.

Sierpień 1978 roku. Plakat przedstawia tłum stojący w kolejce do „pośredniaka”. Brak tła dodatkowo wyostrza duży czarny napis „Labour isn’t Working”.

To oczywiście gra słów, i to podwójna. Polega po pierwsze na zderzeniu „pracy” z zaprzeczeniem oznaczającym, że coś „nie działa”, „nie sprawdza się”, a opartym na imiesłowie utworzonym od synonimicznej formy słowa „praca” (work).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4902 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się