UGC w 2025 roku – jakie powinno być? - Marketing przy Kawie
Prognozy dla UGC na 2025 rok – autentyczność, technologia i zaangażowaniePrognozy dla UGC na 2025 rok – autentyczność, technologia i zaangażowaniePrognozy dla UGC na 2025 rok – autentyczność, technologia i zaangażowaniePrognozy dla UGC na 2025 rok – autentyczność, technologia i zaangażowanie
Naturalne UGC to wyjątkowe paliwo dla marki (N.Voitkevich/Pexels)

Prognozy dla UGC na 2025 rok – autentyczność, technologia i zaangażowanie

Prognozy dla UGC na 2025 rok – autentyczność, technologia i zaangażowanie
Karina Hertel

Karina Hertel

-

partnerka zarządzająca – BrandLift, CEO – SparkyB

Karina Hertel

Karina Hertel

partnerka zarządzająca – BrandLift
CEO – SparkyB

Całe zawodowe życie związana z mediami. Rozpoczynała od pracy w dziale reklamy miesięczników premium wydawnictwa Marquard Media Polska. Później pełniła tam funkcję dyrektora reklamy New Media & Mixed Media. Przez kolejne lata była dyrektorem zarządzającym segmentem Lifestyle i Kultura w Grupie Onet-RASP. W 2019 r. założyła martechową agencję influencerską BrandLift, obsługującą dziś takie marki jak Beiersdorf, Avon, Pepco, Rossmann, Hortex, Aldi, Mars, Nestle, Henkel, Pepco, Rossmann, Aldi, Carrefour czy Bausch & Lomb. Od 2023 r. współtworzy też agencję SparkyB, która współpracuje z markami Avon, Carrefour, Yoskine, Skrzypovita, Jutrzenka, Dax Sun, Pepco, Oeparol czy Cashmere.

Treści tworzone przez użytkowników (User-Generated Content – UGC) od jakiegoś czasu dynamicznie zmieniają krajobraz marketingu cyfrowego. Jest to obecnie jedno z najefektywniejszych narzędzi budowania relacji pomiędzy marką a konsumentem. Dlaczego? Ponieważ UGC oferuje to, czego oczekują współcześni konsumenci – autentyczność, wiarygodność i bezpośredni kontakt z prawdziwymi doświadczeniami innych ludzi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to