Ufam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodnyUfam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodnyUfam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodnyUfam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodny
„Porozmawiajmy o komunikacji” (fot. fragment okładki książki)

Ufam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodny

Ufam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodny
Piotr Bucki

Piotr Bucki

-

Piotr Bucki

Piotr Bucki

Od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla „Malemana”, „Dolce Vita”, „Madame”, „Marketing w Praktyce” i wielu innych.

Wszystkie teorie spiskowe i dobrze napisane opowieści (te prawdziwe oczywiście też) łączy to, że są dla nas wiarygodne. A co sprawia, że są wiarygodne? Albo inaczej – co powoduje, że postrzegamy je jako wiarygodne? Fragment książki „Porozmawiajmy o komunikacji”

Wpisują się w nasze schematy poznawcze, systemy wartości i preferencji. I często potwierdzają nasze kluczowe przekonania. Na przykład, że świat jest pełen psychopatów, że Rosjanie to okrutni ludzie, a uchodźcy to największe zagrożenie dla cywilizacji. Są też wiarygodne, bo… pochodzą z wiarygodnego dla nas źródła.

Mój dziadek zawsze powtarzał – telewizja kłamie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja