Ufam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodnyUfam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodnyUfam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodnyUfam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodny
„Porozmawiajmy o komunikacji” (fot. fragment okładki książki)

Ufam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodny

Ufam, wierzę, kupuję – co sprawia, że komunikat jest wiarygodny
Piotr Bucki

Piotr Bucki

-

Piotr Bucki

Piotr Bucki

Od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla „Malemana”, „Dolce Vita”, „Madame”, „Marketing w Praktyce” i wielu innych.

Wszystkie teorie spiskowe i dobrze napisane opowieści (te prawdziwe oczywiście też) łączy to, że są dla nas wiarygodne. A co sprawia, że są wiarygodne? Albo inaczej – co powoduje, że postrzegamy je jako wiarygodne? Fragment książki „Porozmawiajmy o komunikacji” oraz konkurs, w którym można wygrać tę książkę

Konkurs!

Do rozdania mamy 3 egzemplarze książki Piotra Buckiego „Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie”. Zadanie konkursowe:

Czy wiarygodność jest markom potrzebna? Czy np. telekom, który głosi, że ma świetną obsługę klienta, a ta w rzeczywistości pozostawia wiele do życzenia, jest wiarygodny? A bank lub dostawca telewizyjny, które zmieniają reguły? I czy tak rozumiana wiarygodność jest aż taką wartością, by przesądzać o rezygnacji z ich usług?

Odpowiedzi prosimy wysyłać na adres e-mail konkurs@marketing-news.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się